fbpx

Politica de retur


În cazul în care produsul comandat nu corespunde celui livrat sau a fost livrat doar parțial, din cauza unei erori a Societății, aveți dreptul de a refuza primirea produsului, situație în care vă va fi restituită suma de bani achitată.

Cu toate acestea, pentru a putea evalua gradul de neconformitate a livrării comenzii, Cumpărătorul va comunica Societății dovezi din care să reiasă neconformitatea reclamată (poze, înregistrări video, etc.). În funcție de gravitatea situației Societatea va rambursa contravaloarea comenzii, total sau parțial, după caz. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei achitate de cumpărător, până la returnarea produselor/preparatelor vândute sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost deteriorate sau neconforme.

Reclamațiile efectuate cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a site-ului, în vederea obținerii contravalorii comenzilor, pot atrage suspendarea sau blocarea accesului la site.

Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a comenzii.

Returnarea Produselor nealimentare se va realiza exclusiv la adresa Societății în baza bonului fiscal împreuna cu cartea de identitate.

Având în vedere prevederile art. 3 lit. i) din OUG 34/2014, potrivit cărora dispozițiile ordonanței nu se aplică contractelor având ca obiect furnizarea alimentelor, băuturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate fizic de un profesionist care se deplasează frecvent și periodic la locuința, reședința sau locul de muncă al consumatorului, dreptul cumpărătorului de a returna produsele achiziționate va primi eficiență în condiții speciale, conform celor mai jos expuse.

Societatea poate să refuze returnarea produselor de către cumpărători, fără ca aceștia din urmă să poată pretinde daune-interese sau despăgubiri, în cazul în care produsul este deschis sau parțial consumat sau există suspiciuni că s-a intervenit asupra produsului pentru a crea aparenta de neconformitate (a fost distrus ambalajul sau forma preparatului ulterior livrării, au fost inserate în preparat diverse obiecte, substanțe, etc.)

Returnarea Produselor este supusă politicii de retur a Carul cu Miere listată pe platformă.

Cheltuielile de returnare vor fi în sarcina Clientului.

Contravaloarea produselor returnate va fi rambursată de Carul cu Miere prin modalitatea convenită cu Clientul.